Dodaj komentarz i/lub ocenę operatora TeleCube

TeleCube
Polska
TeleCube
Infolinia: 221131415
4.50
Opinie 15
Oceny 16
Możesz ocenić nie więcej niż trzech operatorów
Możesz także dodać komentarz dotyczący operatora TeleCube
W trosce o rzetelność ocen i komentarzy prosimy o podanie numeru klienta lub numeru telefonu. Pozostanie on wyłącznie do wiadomości operatora i redakcji serwisu. Jeśli operator nie zgodzi się z opinią, a poniższe pole będzie niewypełnione, zastrzegamy sobie prawo do usunięcia komentarza/oceny.
Komentarz zawierający treść reklamową, bądź sprzeczny z zasadami współżycia społecznego będzie usunięty.Zastrzegamy sobie prawo do redagowania, skracania, bądź usuwania komentarzy bez podania konkretnej przyczyny.

eTelefonia.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść komentarzy.

Uwaga. Twój adres IP będzie zapisany w bazie danych wraz z dodaniem komentarza. Nie będzie on jednak wyświetlony na stronie.

Komentarze internautów

Wojteek Raportuj
20.02.2020 14:40
Choruje ktos u was w rodzinie na raka ? Niech zrobi badanie moczu na zawartosc glifosatu. To substancja rakotworcza ktora rolnicy pryskaja masowo wszystkie zboza, a takze owoce i warzywa. Dokarmiaja bydlo pasza z glifosatem. Ten syf wykryto ostatnio w kaszach z lidla i ostatnio z biedronki. To jest tylko wierzcholek gory lodowej. Glifosat jest niemal w kazdym jedzeniu z marketu. Nie dajmy sie truc Polacy, trzeba to naglasniac. Wiecej mozecie dowiedziec sie na kanale youtube o nazwie: Marcin Bustowski
Bernard Radziszewski Raportuj
05.02.2018 18:32
Zanim zdecydowałem się na TeleCube to sprawdziłem i porównałem również inne firmy. Telecube jest dla mnie najlepsza firmą dostarczającą rozwiązania telefonii oraz mają wyśmienitą centrale telefoniczną, którą każdy będzie mógł w łatwy i sposób skonfigurować samodzielnie. Działa to na zasadzie drzewa. Przeciągasz co ma z czym działać. Bardzo ważne, iż wsparcie telefonicznie jest rewelacyjne po 2-3 sygnałach odbierają od razu telefon. Zanim będziecie testowali innych dostawców to zwróćcie uwagę na tak ważne aspekty i nie sugerujcie się tylko ceną. Dodam, iż jak testowałem innych dostawców to 2 operatorów do dziś mi wysyła spam Zwróćcie również uwagę jak zadzwonicie do innego operatora to jaka jest jakość połączenia, bo ja z dwóch od razu zrezygnowałem jak zacząłem rozmawiać i słyszałem słabą jakość - to o czymś świadczy. Wiem, że nie jest łatwo się zdecydować. Mi to zajęło 4 dni zanim wszystko poznałem i porównałem. Ponadto maja Api także można dalej się rozbudowywać. Mam nadzieję, iż pomogłem wam z wyborem i bynajmniej zaoszczędziłem tak cennego dzisiaj czasu.
Arkadiusz, sales manager Raportuj
18.01.2018 11:23
Wirtualna centrala telefoniczna przyjęła się znakomicie w kierowanym przez moją osobę dziale handlowym. Sam ją polecałem i mam teraz satysfakcję. Telecube robi dobrą robotę.
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP